2007年10月28日 星期日

Day 1 ~ 22-04-2007 星期日 晴/雨

香港─東京─仙台 (宿仙台Hotel Monterey)

今日將會乘搭國泰CX504 9:10的航班飛往東京成田机場,前一晚已經約好的士今早6:30來接我們,到達國泰柜位,已經有不少人在排隊check in,辦妥手續後,本想到第二客運大樓的翔天廊食早餐,但因時間不夠,於是走到心閣飲了一個不美味的早茶。

航班準時起飛,14:30抵達成田机場,15:10取行李,隨即走到下一層的JR Service Centre轉換乘車証,並將預早準備好的每程新幹線時刻表,交給職員出車票;因為只有我一位客人,醒目而又親切有禮的女職員,不消一會便辦理妥當,我們買了一些三明治及飲品,便到JR Centre對面的閘口,乘搭15:46的Narita Express前往東京,然後再轉乘東北新幹線到仙台

一出仙台駅望向對面,已見到仙台Hotel Monterey,本來有天橋連接對面馬路,但因下著微雨及拖著行李,不便行樓梯,所以便由S-PAL商場乘電梯到地下,再過馬路,20:00到達酒店,將劉鄧列印給我的網上預約確認,交給柜枱職員,手續很快便辦妥,上房放下行李後,便立即返回仙台駅覓食。



今晚首度出擊,決定食著名的仙台牛舌,本來想幫趁利久,但要排隊,肚子又已餓得打鼓,見隔鄰的伊達有位,而坐位亦寬敞舒適,一於入去試下。店員會講普通話,介紹我們食1,470円的塩燒及味噌雙拼牛舌定食,好,就來兩客再加一杯生啤525円,味道不錯。


食飽飽後便到與車駅相連的S-PAL商場逛公司,在Porter 巡左一陣,又到無印良品行個圈,行行下有位職員同我地講左一堆日文,我意會到佢地要收工了,於是同老公走回進來時的自動電梯走人,點知落左閘!其他電梯有落冇上,人又唔多個,點算?!終於有位女職員見到我地頭噩噩,知道係遊客,便帶左我地去揾個亞蟬,由呢位亞蟬帶住我地由職員通道出番去,真係su mi ma sen,唔該哂!

職員通道出口即係停車場入口嗰度,對面就係仙台Hotel Monterey,過左馬路就返回酒店。

飲飽食醉、行到公司拉閘放……,好攰,沖番個涼,大覺瞓去!

沒有留言: