2007年10月27日 星期六

後記~~


緣份真奇妙~幾年前,偶然在報攤買了一本JM雜誌,裏面有Roy的“日本東北賞櫻遊記”,因為我愛花,所以Roy的賞櫻遊很吸引我,亦是我首次看的遊記。繼而在他的網頁連結內找到ec2japan,於是就開始了我每天追看不同遊記的日子;緣份自始令我結識了一班志同道合的網友,速成了今次的自由行。

從沒想過自己的第一次自由行,及第一次寫遊記的地方,在沒有刻意安排之下,竟然又會是~日本東北!又是賞櫻!實是何等巧合!

因為文筆不好,寫遊記對我來說不是輕鬆的事,為求盡快完成,經常寫到深夜,致令習慣早睡的我,十分疲倦!但另一得著,就是好像又去多一次旅行一樣,好開心!回味無窮!

遊記終於完成,當初本來祗想用簡短的形式報導便算,但執筆之時,回憶湧現,欲罷不能;祗望冗長的七天遊記,不會悶壞大家,並感謝大家連日來的支持!

現在遊記寫好了,心願達成了,為這個旅程劃上了圓滿的句號!

接下來會做些什麼?當然就是開始策劃數月後的另一個日本自由行啦!

19 則留言:

supageti 提到...

整得好好呀!^_^

Ellen老師 提到...

係未第1次整呀~~整得唔錯喎~~
1103睇下有無紅變熊貓先~~~

lau2tang 提到...

雖然個遊記一早已在ec2japn看過,但今次加埋相片,又真喺生動好多。

maymay 提到...

多謝大家讚賞!
足足整左成個禮拜,差d出現腕管綜合症呀陰公!

Wordy 提到...

Maymay 寫得比不少人好啊 :)

maymay 提到...

才子:跟你的冇得比啊!我覺得自已寫得好粗俗,不過~有辦法啦,係得咁多墨水咋!>_<

maymay 提到...

哎呀!又打錯字喇~係"冇辦法"至真呀!
失禮晒!>_<

匿名 提到...

頭幾日既行程令我好懷念啊!

maymay 提到...

roy:你那次比我幸運,所到之處櫻花都滿開啊!

lau2tang 提到...

Maymay,
你比我幸運!
我至今還沒見過櫻花開放的場面!

maymay 提到...

劉鄧:想看櫻花,復活節走番轉囉!

lau2tang 提到...

出年復活節在三月中!櫻花應未開!

lau2tang 提到...

再睇多次,真係寫得好好,可能下次輪到我去東北時,會照版煮碗都唔定~~

maymay 提到...

劉鄧:遊記祗是我手寫我心,你當然能夠做到啊!

lau2tang 提到...

Maymay,
我又要煲吓你呢個遊記了~
今次十劃有咗兩撇嘞~

maymay 提到...

劉鄧:終於可以四月去睇櫻花牙?攞左假未呀?

lau2tang 提到...

未攞假,不過機票就出咗囉~
見國泰26/4(紅色假期之後第一日)出發,凌晨機出發,下午五點個班回程,都係3,500元,唔諗咁多,買咗先算,好驚蘇州過後無艇搭呀~
去七日,買張全國pass就啱啱好~

Ellen老師 提到...

好~~~~照跟2Day

maymay 提到...

老師:
盛岡石割櫻都好藉得看呀~~